poniedziałek, 26 maja 2014

Potrzeba tostera ogromna! [konkurs]

Konkurs goni konkurs. Wytoczyłam grube działo! Oj, będzie się działo ;) Podejrzawszy wpis u Fash, wystartowałam w konkursie u Kominka, a co? ;) Potrzeba tostera ogromna. Jak już kiedyś pisałam, najlepsze tosty robi Misio. Jako świeżo upieczona Mama muszę mu w końcu dorównać ;) 


Prawdę mówiąc, to wystartowałam na obu blogach. Zwiększam swoje szanse. U Fash postawiłam na brownie z dedykacją dla Mamy, u Kominka zaś wytoczyłam najgrubsze działo- 2 zdjątka, z których jestem ostatnio szczególnie zadowolona (z przepisów także). Zobaczymy czy szczęście się do mnie uśmiechnie...

U Kominka 

"na wytrwanie czy na słodko? zdecyduj sam! a ja liczę, że dzięki tym smakołykom, toster zgar(m)niam!!!

"Łatwiej powietrze, dzielić na dwa"
Tarta z ostatniego toczenia

U Fash

"Za to, że jesteś... Za to, że jestem... Za to, że od pewnego czasu słowo Mama nabrało dla mnie podwójnego znaczenia" < 3

Brownie z mikrofali na kolana Was powali

A wszystkim Mamom w dniu ich święta zadowolenia z Pociech ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli już zbłądziłeś w bastaleny strony, jesteś o komentarz mile poproszony ;)

Drogi "Anonimie" Ciebie też nie minie. Wpisz, proszę, w komentarzu chociaż swoje imię ;)