niedziela, 2 lutego 2014

Do trzech razy Meksyk

Fasola rozpoczęła i kończyła ten kulinarny tydzień. Tym razem wystarczy kawałek dobrej kiełbasy i przepyszną zupę mamy w kwadrans. Dzisiejsze dzieło wieńczy makaron z...


Dwie Fasole
z makaronem z tortilli

1/2 cebuli
2 ząbki czosnku
2 duże kabanosy (ja miałam z czosnkiem)
2 szklanki rosołu drobiowego
1/2 puszki czerwonej fasoli
1/2 puszki białej fasoli (ja miałam w sosie pomidorowym)
1 czerwona papryka
1 łyżeczka ostrej papryki, kuminu
1 łyżka oliwy
2 placki tortilli

Na oliwie zeszkliłam cebulę. Dodałam czosnek, plasterki kabanosów i przesmażyłam razem. Po ok. 10min. wlałam bulion i dodałam pokrojoną w kostkę papryke. Gotowałam 15-20min. Pod koniec gotowania doprawiłam papryką, kuminem. W miseczce połączyłam obie fasole, trochę je rozgniotłam, aby stanowiły "zaprawę" zupy. Dodałam do całości i gotowałam ok. 10min. 

Na patelni rozgrzałam łyżkę oliwy. Wrzuciłam pokrojone w paski tortille i smażyłam do momentu zbrązowienia.  Gotowy makaron zalałam zupą (opcjonalnie można podać z łyżką śmietany). 




Powiązane posty:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli już zbłądziłeś w bastaleny strony, jesteś o komentarz mile poproszony ;)

Drogi "Anonimie" Ciebie też nie minie. Wpisz, proszę, w komentarzu chociaż swoje imię ;)