niedziela, 27 października 2013

Najlepsze są spontany

Bardzo spontaniczna zupa, która powstała z tego co aktualnie miałam w lodówce- ziemniaki, marchew, szpinak. A jakbym nie zjadła dzisiaj zupy, to chyba bym pękła. Więc sami widzicie, że nie mogła się nie udać ;) 

Shrek Zupa

1,5 l bulionu drobiowego
3 ziemniaki pokrojone w kostkę
2 marchewki pokrojone w krążki
3 kostki mrożonego szpinaku
1 ząbek czosnku
1 roztrzepane żółtko
sól, pieprz
trochę Vegety

Bulion ugotowałam na udkach kurczaka. 
Do gotowego bulionu dorzuciłam ziemniaki i marchewkę. 
Ugotowałam do miękkości. 
Następnie dodałam szpinak i poczekałam, że się rozleci w zupie. 
Do miseczki z żółtkiem starłam ząbek czosnku, wymieszałam z 2 łyżkami zupy i wlałam do garnka. 
Wszystko dobrze wymieszałam.
Doprawiłam do smaku solą, pieprzem i Vegetą. 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Shrek Soup

1,5l chicken broth
3 potatoes, chop into cubes
2 carrots, chop into slices
3 cubes of frozen spinach
1 glove of garlic
1 beaten yolk
salt, pepper
other spices to taste

Cook the broth on chicken.
Add a chopped potatoes and carrots to ready broth.
Cook until vegetables tender.
Add the cubes of spinach and wait that it fall apart in soup.
To beaten yolk add a grated cloves of garlic, mix with 2 tbsp of soup and pour into the pot.
Mix well all and season with salt, pepper or other spices to taste.



























--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Powiązane posty:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli już zbłądziłeś w bastaleny strony, jesteś o komentarz mile poproszony ;)

Drogi "Anonimie" Ciebie też nie minie. Wpisz, proszę, w komentarzu chociaż swoje imię ;)