piątek, 4 października 2013

Let's play a... TOMATO!

Uwielbiam pomidorówkę! Uważam, że to jedna z najbardziej wdzięcznych zup, na której można do woli eksperymentować i zawsze wyjdzie pyszna. Po ostatnich pomidoro- chili ekscesach dzisiejsza w nieco delikatniejszej odsłonie... 

Pomidorowa zupa z kurczakiem curry

2 udka z kurczaka
woda
1-2 jabłka
1/2 cebuli
1 łyżka masła
1 łyżka curry
puszka koncentratu pomidorowego
szczypta bazylii
sól do smaku

Na udkach zrobiłam wywar. Po ugotowaniu, przestudziłam, a następnie oskubałam z mięsa. Jabłko i cebulę pokroiłam w kostkę i podsmażyłam na maśle z dodatkiem curry. Podlałam wszystko wywarem, dodałam koncentrat pomidorowy i zagotowałam. Kurczaka pokroiłam na mniejsze kawałki i wrzuciłam pod koniec gotowania. Wszystko doprawiłam solą do smaku i szczyptą bazylii.

Tym razem bez ryżu, makaronu, grzanek... Spróbujcie tak!

-------------------------------------------------------------------------------------------
I love tomato soup! I think it's one of the most grateful soups to experiment and always is delicious. Last was hot&spicy... today in the more delicate version...

Tomato soup witch curry chicken

2 chicken drumsticks
water
1-2 apples chooped in cubes
1/2 onion choped in feathers
1 tbsp of butter
1 tbsp of curry
1 can of tomato paste
pinch of basil
salt to taste

Cook chicken in water. Apples and onion fry on the butter and add tbsp of curry, mix all. Cooked chicken cool and peel of the meat, cut into small pieces. To chicken broth add the apples with onion and tomato paste. Cook a moment. At the end of cooking add the pieces of chicken and season with basil. 

-------------------------------------------------------------------------------------------
Powiązane posty:
































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli już zbłądziłeś w bastaleny strony, jesteś o komentarz mile poproszony ;)

Drogi "Anonimie" Ciebie też nie minie. Wpisz, proszę, w komentarzu chociaż swoje imię ;)