niedziela, 13 października 2013

"Gdyby jajko miało inną formę, życie kury byłoby potworne..."

Jeśli nie wyobrażacie sobie (weekendowego) śniadania bez chrupiących grzanek i jajka na miękko, to dzisiejsza propozycja jest idealnym rozwiązaniem. 

Składniki na 2 porcje:

1-2 kromki chleba tostowego
2 jajka
2 plasterki salami
1 parówka
masło
sól, pieprz do smaku

Miseczki (foremki) wysmarowałam masłem. Do środka nałożyłam: pokrojony w kostkę chleb, salami, pokrojoną parówkę. Na wierzch wbiłam jajko. Zapiekałam w piekarniku (10-15 min. w 200st.), aż jajko się ścięło. Podawałam doprawione solą i pieprzem.

Całość można podać ze szczypiorkiem, startym żółtym serem, pomidorem... na co macie ochotę
































*cytat Julian Tuwim
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

A nice change for lovers of toasted bread and eggs

Ingredients for 2 servings:

1-2 bread rolls
2 eggs
2 slices of salami
1 wiener
butter
salt, pepper to taste

Molds smeared with butter. Put on cuted bread rolls, salami, cuted wiener.  Break an egg on the top. Bake until the egg has set (10-15 min. in 200 degrees). Served season with salt and pepper. 























--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Powiązane posty:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli już zbłądziłeś w bastaleny strony, jesteś o komentarz mile poproszony ;)

Drogi "Anonimie" Ciebie też nie minie. Wpisz, proszę, w komentarzu chociaż swoje imię ;)